1. Com podríem definir la “publicitat”?
Podem definirla de moltes maneres diferents. La meva definició de la publicitat és un muntatge de imatges i sons que ens volen informar de lo que ens volen vendre o promocionar.
2. Quins són els temes recurrents a la publicitat?
Els temes mes recurrenta a la publicitat és l'enganxament per a les persones de gastar i gastar.
Els temes mes recurrenta a la publicitat és l'enganxament per a les persones de gastar i gastar.
3. A quina part de les persones van dirigits els missatges publicitaris? A la seva intel·ligència o als sentiments? Raona la resposta.
Van dirigitas normalments als joves amb mes cuantitat per publicitat un món frívol, festiu, individualista, dinàmic, competitiu i agressiu. Nois conduint potents utilitaris... etx. Va dirigits als seus sentiments
4. En el text es mostra la imatge que es dóna de certs grups socials. Comenta-ho.
A la imatge hi han forces marques de producte com : El mcDonals , Fanta(coca cola ), Coca cola . Peró tambe de ordinadors: Java i moltes coses mes. En aquest moment la gent ara mes que mai necesita veure marques de televisió perque sinó la gent no aniria als centres comercials , nomes per lo necesari així que la publicitat ensimpulsa a comprar.
No es poden llegir clarament les teves respostes. Revisa el color de la lletra.
ResponderEliminarya ta
ResponderEliminarHas de revisar també el color de la data.
ResponderEliminarEl cuestionari presentat fa referència al text proposat. Es tractava de demostrar que comprens el text i no pas de donar la teva opinió personal sobre la publicitat.